Головні тренди у ресторанному бізнесі

обслуговування споживачів, сучасні технології, кулінарні вподобання

Кулінарне мистецтво і сучасний ресторанний бізнес мають свої тенденції, що постійно змінюються в залежності від уподобань споживачів. Відстеження інтересів та смаку клієнтів має велике значення для шеф-кухарів, власників ресторанів та усіх працівників індустрії громадського харчування. Завдяки швидкому розвитку технологій, за останні роки відбулися суттєві зміни у кулінарному світі. Плануючи розпочати або активно розвивати власний ресторанний бізнес, варто ознайомитися з його основними тенденціями.

Особливості сучасного обслуговування споживачів

При відвідуванні ресторану клієнти звертають увагу майже на все, починаючи з зовнішнього вигляду будівлі до способу приготування кулінарних страв. Плануючи власний бізнес, зверніть увагу на наступні тенденції:

1. Послуга доставки ресторанних страв. Клієнти люблять поласувати смачними стравами з ресторану у комфортній атмосфері власної оселі. Тому подібна послуга допоможе вам збільшити кількість постійних клієнтів.

2. Кухня з мінімальною кількістю відходів.
Проблеми навколишнього середовища, що призводять до зміни клімату, змушують людей задумуватися про кількість відходів та шляхи їхньої переробки. Тому деякі заклади пропонують інноваційні та оригінальні способи використання відходів, що не впливають на екологію.

3. Вигідні бонуси та пропозиції.
Для збільшення кількості постійних клієнтів спробуйте використати додаткові стимули, наприклад, бонуси за замовлення їжі з ресторану у вечірній час.

Тенденції харчування

Кожне десятиліття у кулінарному світі відрізняється певними характерними стравами, які вподобали клієнти цього покоління. Прикладом таких кулінарних шедеврів можна назвати фондю 70-х років. Які ж страви користуються популярністю у сучасних клієнтів ресторанного бізнесу?

Альтернативні цитрусові

Більшість сучасних закладів пропонують клієнтам страви з додаванням таких інгредієнтів як лимон чи апельсин. Урізноманітнити смак можна за допомогою таких екзотичних цитрусових культур як помело, кумкват чи юзу. Використання цих продуктів у кулінарії додасть їжі оригінальну кислинку та неповторний аромат, що буде сюрпризом для багатьох клієнтів.

Смаки з різних країн світу

Бізнес у харчовій сфері багато у чому залежить від обраного меню та запропонованих відвідувачам страв. Намагайтеся використовувати у приготуванні спеції з усього світу. Філіппінські, східні та африканські аромати вже декілька років користуються попитом у більшості гурманів. Також популярними залишаються страви української національної кухні.

Унікальні морепродукти

Відвідувачі українських ресторанів із задоволенням замовляють оригінальні страви з морепродуктів. Особливим попитом користуються кальмари, устриці та ікра у поєднанні з популярними міжнародними інгредієнтами.

Вегетаріанські страви

Багато українців відмовляються від вживання страв з м'яса, прагнучі приєднатися до прихильників вегетаріанської кухні. Розробляючи меню для власного ресторану, створіть розділ, де представлена їжа на основі овочів, бобових культур і альтернативних джерел білка.

Популярні технології ресторанного бізнесу

Інтернет та смартфони суттєво змінили життя сучасної людини, вплинувши на спосіб оплати послуг та їх замовлення. Сьогодні більшість сервісів пропонують мобільні додатки і ресторани намагаються не відставати від технологічного прогресу. Тому плануючи власний бізнес зверніть увагу на наступні тенденції:

1. Цифрове меню. Завдяки встановленню у закладах цифрових панелей меню, власники ресторанів можуть регулярно змінювати страви та спеціальні пропозиції для клієнтів. Також вони допомагають контролювати зміну вартості їжі протягом певного часу, що додатково спонукатиме гостей відвідати ваш ресторан.

2. Сенсорні планшети. Встановлення у закладі простого у використанні сенсорного планшета для здійснення замовлень допоможе суттєво зменшити кількість очікуючих у черзі клієнтів.

3. POS системи. Мобільні пристрої виконують функції касового апарату. Їх основна перевага перед стандартними пристроями полягає у зручності експлуатації та безпеці.

4. Доставка до громадських зон. У мегаполісах та великих містах доставка їжі користується досить великою популярністю, але може зайняти багато часу. Тому раціонально буде здійснювати доставку ресторанних страв до парку, супермаркету або іншого популярного місця.

Використовуйте нові підходи до кулінарії та ресторанного бізнесу, щоб приваблювати більше нових споживачів та розвивати власний заклад.

Ви можете урізноманітнити своє меню, додавши багато смачних та натуральних страв від TM MealTime!