Меню

Бізнес-ідея: приготування страв для перекусів вивести на мистецький рівень

Журнал «Хлебный и кондитерский бизнес», №8 октябрь 2016 г.

— Пане Денисе, розкажіть про історію створення підприємства та про основні напрямки діяльності на сьогоднішній день.

— Українська компанія «АРТ ОФ КУКІНГ» — це майстерня смаку, яка виготовляє страви під ТМ Meal Time. Компанія «АРТ ОФ КУКІНГ» — це сімейний бізнес. Ми починали свою діяльність в грудні 2014 р. Шлях розвитку підприємства — складне випробування, але ми були готові до цього. Спочатку була ідея і багато запитань: які страви можна приготувати, щоб вони були тільки з натуральних продуктів, як уникнути використання хімічних складників, які страви матимуть попит, як знайти клієнтів та ін.?

Ми починали свою діяльність з випуску твінсів. Саме цей продукт став візитною карткою Meal Time. Потім до асортименту додали сендвічі, бургери та роли. І от вже з весни 2015 р. ми почали працювати з кондитерськими виробами. Одне можна сказати впевнено — ми зайняли свою нішу на ринку завдяки тому, що продукт, який ми виготовляємо самостійно, натуральний.

Основні напрямки діяльності компанії «АРТ ОФ КУКІНГ» на сьогодні:

  • виготовлення продукції власної торгової марки Meal Time;
  • виготовлення продукції Private Label для партнерів;
  • відкриття власних кафе, де повністю представлена продукція ТМ Meal Time. На сьогодні ми вже готуємо до відкриття перше кафе в Подільському районі столиці.

 

 

 

— Розкажіть, будь ласка, детальніше про асортимент продукції компанії та її особливості.

продукція TM Meal Time Важливо зазначити, що страви ТМ Meal Time складаються з натуральних високоякісних інгредієнтів, що є принциповою та безкомпромісною позицією нашої компанії.— Ми виготовляємо бургери, сендвічі, роли з м’ясними та сирними начинками, десерти (такі, як панна котта, лавакейк, фуете та інші), а також безалкогольні напої (лимонади, морси). Деякі компанії закупають у нас напівфабрикати (окремо булки, м’ясо, буженину, котлети, начинки для бургерів, соуси та ін.). Використання на виробництві інноваційного метода шокової заморозки дозволяє зберігати продукцію до 6 місяців. Протягом усього періоду продукт не втрачає своєї структури та смакових якостей.

 

— Яке технологічне обладнання використовуєте для шокової заморозки, в хлібопеченні, процесах, пов’язаних з переробкою м’яса, і т.ін.?

— В основному використовуємо обладнання провідних в своєму сегменті виробників: тістоміси Apach, тістоділителі-округлювачі Vitella, печі-пароконвектомати Unox, багетоформувальну машину Bertrand, фаршмішалку La felsinea, холодильне морозильне обладнання Polair та автоматичні слайсери Bizerba.

 

— Які основні канали збуту продукції «АРТ ОФ КУКІНГ» передбачені на сьогоднішній день, та які проблеми виникають на етапі реалізації продукції?

Булочка з кунжутом — Ми співпрацюємо з мережами АЗС, кафе, кав’ярнями та ін. Звісно, проблем вистачає, як у всіх, і одна з них, звичайно, — висока конкуренція. Проте ми готуємо страви ресторанної якості за ціною, розрахованою на звичайного споживача. Ми бажаємо заробляти не на маржі, а на «обертах». Здебільшого наші партнери — це мережеві заклади, які дотримуються високих стандартів і націлені на те, щоб їх клієнт мав змогу швидко перекусити смачним натуральним продуктом.

 

— Як би Ви могли охарактеризувати ринковий сегмент продукції, з яким ви працюєте, чим він на сьогоднішній день представлений, яка його основна цільова аудиторія?

— Ринок наразі зрозумілий — рівень купівельної спроможності споживача нижче середнього. Споживача даного ринкового сегменту я б охарактеризував просто — ті, хто хоче перекусити швидко. Наш споживач в даному сегменті — це той, хто хоче швидко перекусити, але смачним натуральним продуктом, хто піклується про здоров’я.

 

— А що можна сказати про тенденції розвитку сегменту в 2016 р., яка стратегія роботи вашої компанії в цей непростий час?

— Я не можу виділити окремі періоди. Взагалі ситуація, яка складалася на ринку протягом останніх двох років, — суцільні зміни (коливання курсу валют, скачки цін, постійне зростання комунальних витрат, падіння купівельної спроможності споживачів і т.ін.). Але ми обрали свій напрямок, маємо свою унікальну торгову пропозицію і з цього шляху вже не збираємось звертати.

Маємо таку тенденцію на ринку, що люди вже втомились від обману, вони бажають споживати якісний товар, але поки що не всі готові за нього платити. Що ми робимо? Йдемо проти течії. Ми виробляємо товар з натуральних продуктів (а отже, з високою собівартістю), а віддаємо на реалізацію за конкурентною ціною (з мінімальною маржею). Наша ставка на людей, на їх бажання їсти смачне та натуральне.

Наша ціль — зростання обертів завдяки тому, що споживач спробує, оцінить і вже надалі ОБЕРЕ НАТУРАЛЬНЕ. І вже маємо певні позитивні здобутки. З лютого 2016 р. і по сьогоднішній день ми відзначили в середньому приріст продажів на 120%. Тому наш шлях складний, без надвисоких націнок і прибутків, але чесний та з прицілом на майбутнє. Ми дійсно віримо в нашу державу, в наш народ, і в те що українці гідні кращого.

 

— Які тенденції в попиті відмічаєте в даному сегменті ринку?

— Відповім просто — наразі найвищим попитом користуються булочки для  бургерів.

 

— Розкажіть, будь ласка, про використовуванні тістові напівфабрикати (ви їх робите самі чи купуєте?), в чому їх відмінна особливість?

— Ми виготовляємо всі напівфабрикати тільки самостійно. Тістові напівфабрикати представлені в широкому асортименті: булочки для сенвічів та бургерів, лаваші для ролів, а також різноманітних тістечок. Асортимент постійно розширюється. Особлива відмінність від конкурентів — всі наші тістові напівфабрикати та готові вироби виготовлені з натуральних інгредієнтів.  Також на старті наша фірмова піца.

 

— Якщо це не є комерційною таємницею, які види начинок використовуєте та з якими постачальниками сировини та інгредієнтів співпрацюєте?

— Ми використовуємо для начинок тільки високоякісну сировину. Звідси і вибір постачальників. Це ті, хто нам цю якість може забезпечити. Ми постійно проводимо відбір, перевіряємо, обираємо надійних.

 

— Хочемо поцікавитися і новинками підприємства, а також Вашою думкою щодо того, які види хлібобулочної виробів в даному сегменті ринку Ви вважаєте найбільш перспективними для розвитку на найближчий період?

— Наш бренд-шеф завжди в творчому пошуку. Лариса Віталіївна постійно експериментує з новими стравами. Нещодавно в мережу АЗС «ОККО» ми почали постачати сендвіч «Український», і тепер відстежуємо постійне зростання продажів. Це безумовний лідер продажу. Буженина за власним рецептом із дуже складним процесом приготування, соус із хріном — всі інгредієнти щедро вкладені в смачнючу чорну булочку.

Сьогодні ми готуємо до випуску ще один вид булочки для сендвічів. Проводиться тестування та корекція рецептури, адже кожен виріб має бути досконалим. Булочка має бути не просто смачною, але й ідеально гармонувати з начинкою нового сендвіча.

 

— Чи плануєте виробляти продукти з цільнозернового борошна, адже воно суттєво корисніше і від нього не повніють, що особливо актуально для жіночої аудиторії споживачів?

— Плануємо і з цільнозернового, і з гречаного, і ін. Над асортиментом постійно працюємо. Булочки з цільнозернового борошна обов’язково будуть в нашому асортименті вже найближчим часом.

 

— Пане Денисе, яке Ваше бачення перспектив розвитку даного сегменту ринку в Україні? Незважаючи на те, що в нинішніх реаліях важко робити прогнози, розкажіть про плани з розвитку виробництва на найближчий період в цілому.

Багети від TM Meal Time — Даний сегмент, як і інші сегменти ринку в Україні, вже відроджується. Розширюємось і ми, підписуємо нові контракти. Нашу продукцію вподобали вже багато споживачів, і партнери, з якими ми співпрацюємо, радо розширюють списки замовлень. З кожним партнером у нас своя історія. Комусь ми постачаємо вироби ТМ Meal Time, комусь продукції під Рrivate label, хтось закуповує напівфабрикати для своїх страв. Надіємося, що все більше українців отримають змогу куштувати смачну, натуральну їжу, створену в майстерні смаку «АРТ ОФ КУКІНГ»!
Галина Шубіна